مقالات سلامت پوست و مو

مقالات پوست و مو حاصل تحقیقات کارشناسان شرکت کالامدیکال و جمع آوری در بین به روزترین مقالات حوزه پوست و زیبایی (Aestetic) که به صورت مرتب از ژورنال های معتبر ترجمه و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. همچنین مقالات پوست و موی تولید شده در وبلاگ کالامدیکال شامل:

  • کلیپ های معرفی دستگاه ها
  • کلیپ های آموزشی تخصصی دستگاه ها
  • مقالات آموزشی در مورد نوآوری های حوزه پوست و زیبایی
  • کتاب و جزوات در خصوص تکنولوژی ها و تکنیک های متفاوت پوست، زیبایی و لاغری که در مقاله سلامت پوست و مو نیز منتشر می شود.
  • پادکست اسکین کست Skin Cast که در برگیرنده تازه های دنیای زیبایی و پاسخی به سوالات پرتکرار و متداول شما مخاطبین بوده و سعی بر آن دارد که با پاسخگویی و اطلاع رسانی چراغی هر قدر کوچیک در این مسیر روشن نماید. این پادکست چهارشنبه هر هفته منتشر و در Castbox و Youtube و وبلاگ کالامدیکال در کنار مقالات پوست و مو به همراه متن کامل منتشر میشود.

افزایش چشمگیر استقبال از صنعت زیبایی که به استناد آمار ها طی 5 سال گذشته رشد 33 درصدی داشته و حتی در این تحقیقات رتبه ایران در عمل رینوپلاستی (عمل جراحی زیبایی بینی) به عنوان رنک یک جهان قرار گرفته است باعث شده است حوزه فعالیت شما پزشکان محترم پوست و زیبایی، پیرا پزشکان، اسکین تراپیست ها و اپراتورهای گرانقدر با جذابیت زیادی در بین محققین، دانشمندان و مهندسین دنبال شده و از دست آورد آنها کمپانی های تولیدکننده هر روز با ارائه یک پتنت جدید، تکنولوژی پرفایده تر، سریعتر و ماندگارتر ارائه دهند تا در کورس رقابت از دیگر رقبای خود عقب نمانند.

ما با انتشار مقالات علمی پوست و زیبایی قصد آن را داریم که جدیدترین ها، موثرترین ها و بهترین اتفاقات این صنعت پردرآمد را با شما در میان بگذاریم تا با کسب اطلاعات به روز شاهد پیشرفت روزافزون این رشته سلامت محور باشیم و رضایت مشتریانمان را افزایش دهیم.

این مسیر اطلاع رسانی میتواند منبع خوبی برای مخاطبین غیر متخصص پوست و زیبایی هم باشد تا بتوانند با اطلاع کامل از شرایط فعلی خود و تحقیق در خصوص تکنولوژی های پرقدرت روز دنیا مسیر درست تری برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود را پیدا کنند. سعی ما با انتشار مقاله پوست و مو بر این است که با پوشش دادن تازه های اعمال تهاجمی و غیر تهاجمی پوست و زیبایی بهترین منابع را هم به شما گرامیان معرفی نماییم.

با مطالعه و بررسی دقیق مطالب ارائه شده در زمان های آموزشی و آپدیت خود ضمن بهره  مندی مواهب آن می توانید با بازنشر کردن مطالب در انتشار این دانش ما را در این مسیر یاری رسانده و با افزایش خرد جمعی، صنعت پوست و زیبایی را تخصصی تر، ایمن تر، رضایت بخش تر و پردرآمدتر نماییم.

از سوی دیگر، نبود مقالات پوست و مو و سلامت پوست مو با کمبود دانش فنی کافی، عدم تخصص، عدم رعایت بهداشت، درمان توسط درمانگر غیر مرتبط، استفاده از اصول اشتباه و یا قدیمی، استفاده از مواد و تجهیزات غیر اورجینال، بی اطلاعی از قوانین و بخش نامه های مربوط، نگذراندن دوره های آموزش تخصصی توسط مدرسین خبره و معتبر، همه و همه مواردی هستند که از ضعف در به روزرسانی اطلاعات علمی ایجاد می شود و با اطلاع رسانی هر چه بیشتر مخاطرات و دلواپس های زیباجویان کمتر شده و تلاشی پر رونق تر خواهیم داشت.